Dames 18plus1 in hun eerste seizoen direct kampioen
Wat voorheen Steenbergen Dames 1 was, spelen de vrouwen sinds dit seizoen in een 7x7-competitie op een half veld. Een aantal vrijdagen per maand speelt ieder team vier wedstrijden per avond, waarbij ze elkaar één keer treffen. Bij elke vereniging wordt er minimaal twee keer gevoetbald.
Met 11 speelsters begon het team aan de najaarscompetitie, waarin een knappe tweede plaats werd behaald. In de voorjaarscompetitie waren de blauwwitten dames vervolgens oppermachtig. Met maar liefst 53 doelpunten vóór en slechts 3 tegen kroonden zij zich overtuigend tot kampioen.
Daarnaast bleef het team het hele seizoen ongeslagen, totdat in de allerlaatste wedstrijd met 0-1 werd verloren van HSC '28.
Namens V.V. ''Steenbergen'' van harte gefeliciteerd met dit prachtige kampioenschap!