Afgelopen zaterdag heeft de JO13-2 opnieuw een geweldige prestatie geleverd door kampioen te worden in de 3e klasse!
Het eerste kampioenschap zorgde er zelfs voor dat het team niet van de 5e naar de 4e klasse promoveerde, maar direct doorstroomde naar de 3e klasse.
Bij terugkomst op de club wachtte de spelers een prachtig onthaal van supporters, ouders en clubgenoten. Eerst genoten ze van hun verdiende frietjes en als kers op de taart volgde ook nog een mooie huldiging door het bestuur, waarbij André het team persoonlijk in het zonnetje zette.
Een fantastische prestatie van spelers én staf waar de hele vereniging trots op mag zijn. Gefeliciteerd met dit prachtige kampioenschap!