• Spelers eerste elftal behalen 100 gespeelde wedstrijden

  • Afgelopen weekend was er voor de wedstrijd tegen MOC'17 1 een bijzonder moment voor vijf trouwe blauwwitters van het eerste elftal. Mike de Hoog, Gio van der Wegen, Kai Heshof, Lars Heshof en Sam Hartog werden in het zonnetje gezet vanwege het behalen van maar liefst 100 wedstrijden in het eerste elftal.

  • Van jongs af aan dragen zij het blauw-wit van V.V. “Steenbergen” en via de jeugdopleiding zijn zij uitgegroeid tot vaste krachten van het eerste elftal. Hun inzet, loyaliteit en liefde voor de club maken deze mijlpaal extra bijzonder. Een prachtige beloning voor jarenlange toewijding aan de vereniging. Namens iedereen binnen V.V. “Steenbergen”: van harte gefeliciteerd met deze mooie prestatie!